Recomanacions a l’hora de reclamar per la factura de la llum del mes gener
09 de febrer de 2009Davant l'elevat nombre de reclamacions rebudes, el Servei Municipal de Consum de l'Ajuntament de Vilafranca recomana a tots els/les usuaris/es que estiguin en desacord amb la factura de la llum del mes de gener, pel que fa a la lectura estimada i/o real, que s'adrecin al servei d'atenció al client de la seva companyia elèctrica, ja sigui a través del telèfon d'atenció (Endesa 902507750) o dels punts de servei, si n'hi ha, per posar de manifest les irregularitats que considerin en la facturació/consum/lectura i sol·licitar que es resolguin.
A Vilafranca els punts de servei de Fecsa-Endesa són Isaïas Santacana, SL, c/ Montblanc, 28, tel. 93 890 30 33 i Instal·lacions Parera, SL, c/ Igualada, 1-3, tel. 93 818 23 33. Si no es rep una resposta satisfactòria, es pot presentar una reclamació davant del Servei Municipal de Consum de l'Ajuntament de Vilafranca. En aquest cas, cal que l'usuari aporti 2 fotocòpies de la factura amb la qual està en desacord i de 2 factures de la llum de l'any passat. Es poden utilitzar els fulls de reclamació/denúncia que ha de facilitar el punt de servei de la companyia de la llum, o bé els formularis que el Servei Municipal de Consum ha posat a disposició dels usuaris a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament. El Servei Municipal de Consum intentarà una mediació amb la companyia elèctrica i, si s'escau, proposarà un arbitratge de consum a través de la Junta Arbitral de Consum de Catalunya.
A Vilafranca els punts de servei de Fecsa-Endesa són Isaïas Santacana, SL, c/ Montblanc, 28, tel. 93 890 30 33 i Instal·lacions Parera, SL, c/ Igualada, 1-3, tel. 93 818 23 33. Si no es rep una resposta satisfactòria, es pot presentar una reclamació davant del Servei Municipal de Consum de l'Ajuntament de Vilafranca. En aquest cas, cal que l'usuari aporti 2 fotocòpies de la factura amb la qual està en desacord i de 2 factures de la llum de l'any passat. Es poden utilitzar els fulls de reclamació/denúncia que ha de facilitar el punt de servei de la companyia de la llum, o bé els formularis que el Servei Municipal de Consum ha posat a disposició dels usuaris a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament. El Servei Municipal de Consum intentarà una mediació amb la companyia elèctrica i, si s'escau, proposarà un arbitratge de consum a través de la Junta Arbitral de Consum de Catalunya.