Nova temporada de la secció de consum a Ràdio Vilafranca
29 de setembre de 2011Aquest dilluns dia 26 de setembre s'ha iniciat una nova temporada de l'espai de consum del magazin Gamma Extra de Ràdio Vilafranca, coordinat per l'OMIC de l'Ajuntament de Vilafranca i per l'OCIC del Consell Comarcal de Alt Penedès, amb més continguts de consum i amb un format una mica renovat.
Després de l'acceptació de les dues edicions anteriors, en aquesta nova temporada, l'espai es proposa obrir-se més a les problemàtiques concretes que puguin plantejar els oients i parlar de temes de consum a partir de casos pràctics. Totes les persones que ho vulguin, poden intervenir en directe al telèfon del programa 938172626 o bé enviar un correu electrònic a l'adreça [email protected] per plantejar les seves consultes o reclamacions. Totes seran contestades directament pel mateix mitjà amb què han estat plantejades. De totes les consultes i reclamacions rebudes, se seleccionaran aquelles que siguin més interessants per comentar en directe en els diferents programes amb la finalitat que les persones consumidores puguin fer-se una idea de quines són les problemàtiques més habituals que tractem als organismes de consum i la millor forma de solventar-les. En cada programa es tractaran un o diversos casos il·lustratius d'un sector d'activitat concret, per exemple, revisions del gas, bugaderies, subministraments bàsics (electricitat o gas), telefonies i comunicacions electròniques, clíniques dentals, tallers de reparació d'automòbils, serveis veterinaris... i es comptarà amb la col·laboració d'algun/a expert/a del sector que pugui aportar la seva experiència sobre els temes exposats i amb qui es debatran sobre quines han de ser les bones pràctiques de les empreses per tal de garantir els drets de les persones consumidores.
La secció es pot escoltar quinzenalment els dilluns a les 11,05h dins del magazín Gamma Extra de Ràdio Vilafranca (90.0 FM), conduït per Carla Sanmartín.
Després de l'acceptació de les dues edicions anteriors, en aquesta nova temporada, l'espai es proposa obrir-se més a les problemàtiques concretes que puguin plantejar els oients i parlar de temes de consum a partir de casos pràctics. Totes les persones que ho vulguin, poden intervenir en directe al telèfon del programa 938172626 o bé enviar un correu electrònic a l'adreça [email protected] per plantejar les seves consultes o reclamacions. Totes seran contestades directament pel mateix mitjà amb què han estat plantejades. De totes les consultes i reclamacions rebudes, se seleccionaran aquelles que siguin més interessants per comentar en directe en els diferents programes amb la finalitat que les persones consumidores puguin fer-se una idea de quines són les problemàtiques més habituals que tractem als organismes de consum i la millor forma de solventar-les. En cada programa es tractaran un o diversos casos il·lustratius d'un sector d'activitat concret, per exemple, revisions del gas, bugaderies, subministraments bàsics (electricitat o gas), telefonies i comunicacions electròniques, clíniques dentals, tallers de reparació d'automòbils, serveis veterinaris... i es comptarà amb la col·laboració d'algun/a expert/a del sector que pugui aportar la seva experiència sobre els temes exposats i amb qui es debatran sobre quines han de ser les bones pràctiques de les empreses per tal de garantir els drets de les persones consumidores.
La secció es pot escoltar quinzenalment els dilluns a les 11,05h dins del magazín Gamma Extra de Ràdio Vilafranca (90.0 FM), conduït per Carla Sanmartín.