L’Oficina d’Atenció Ciutadana amplia l'horari d'atenció telefònica
14 de abril de 2020Amb motiu de l'emergència sanitària provocada pel Coronavirus-COVID19, l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Vilafranca va substituir l’atenció ciutadana presencial per l’atenció telefònica i telemàtica el passat 16 de març.
Aquesta setmana s’anuncia l’ampliació horària del servei que a partir d’avui dimarts 14 d’abril, passa a ser de 9 a 14h, al telèfon 93 892 03 58, de dilluns a divendres. Fora d’aquest horari, les trucades i consultes s’han de vehicular a través de la Policia Local, tel. 93 892 38 38.
L’Ajuntament recorda que també estan a disposició els correus electrònics [email protected] i [email protected] (de 9 a 14h, de dilluns a divendres) i [email protected] (resta d’horaris) per a l’atenció telemàtica.