L'Arsenal obté dos premis en el certamen més prestigiós de disseny exterior que se celebra a l'Estat espanyol
09 de octubre de 2013Aquest dimarts 8 d'octubre, l'equip directiu de l'Escola Municipal d'Art Arsenal es va desplaçar a Madrid per recollir el Premio Letra Roland 2013 a la millor lona de publicitat exterior, concedit per al disseny de la gràfica que recobreix la façana del mercat de La Pelegrina de Vilafranca, i el Premio Letra Roland 2013 a la millor estructura-display PLV, atorgat per la campanya gràfica de promoció de l'acte inaugural del Saló Joya Barcelona amb l'exposició JOIA D.O. celebrada al FAD de Barcelona.
Els Premios Internacionales de Comunicación Visual y Gráfica de Entorno Letra Roland són els més prestigiosos del sector de la retolació y comunicació visual de l'estat espanyol i reconeixen els treballs més destacats en el camp del disseny exterior. Ben comptats són els projectes de centres educatius que passen la fase de selecció d'aquests premis en què hi participen dissenyadors professionals, industrials, grans empreses publicitàries i de retolació. En la seva 14a edició, els Letra Roland han concedit vint guardons que corresponen a una de les vint-i-tres categories que de què consta el Premi. De tots els que hi competien, l'escola Arsenal ha estat l'única que s'ha endut més d'un premi i, a més, en dues de les categories més rellevants. El jurat els ha atorgat a l'escola municipal d'art de Vilafranca per la qualitat, creativitat, execució tècnica, funcionalitat i capacitat de comunicació.
Façana de La Pelegrina
La intervenció gràfica per a mercat de La Pelegrina ja va ser mereixedor d'un altre premi de prestigi, el Premio Marca Digital–Graphispack 2013 a la millor impressió industrial. El projecte per a la façana de La Pelegrina va ser un encàrrec del Patronat de Comerç i Turisme de l'Ajuntament de Vilafranca. L'escola Arsenal el va entomar des del mòdul Projectes de Gràfica Publicitària, coordinat per Eulàlia Barqué, Josep Maria Rosich i Sheila Gonzalez. La realització del disseny va ser obra dels alumnes Andrea Arroyo i Alberto Bravo.
L'autoria de la campanya gràfica per la inauguració de Joya Barcelona 2012, en canvi, es deu als alumnes Dani Jané, Àlex Moyano i Sandra Guerra. La seva proposta obeïa al projecte de col·laboració endegat entre Caves Nadal i Arsenal, anomenat JOIA D.O., que va implicar els departaments de Joieria i Disseny Gràfic de l'Escola, i que tant van celebrar els responsables de la Fira de Barcelona.
Premis a banda, val a dir que en el marc de la aplicació de la LOE (Llei Orgànica d'Educació) sobre els estudis de disseny gràfic, l'escola Arsenal ha estrenat enguany quatre nous cicles formatius: Assistència al producte Gràfic Imprès, assistència al producte Gràfic Interactiu -ambdós de grau mitjà; Gràfica Impresa i Gràfica Audiovisual -de Grau Superior. Arsenal és la única escola de Catalunya que imparteix una oferta formativa d'aquestes característiques.
Els Premios Internacionales de Comunicación Visual y Gráfica de Entorno Letra Roland són els més prestigiosos del sector de la retolació y comunicació visual de l'estat espanyol i reconeixen els treballs més destacats en el camp del disseny exterior. Ben comptats són els projectes de centres educatius que passen la fase de selecció d'aquests premis en què hi participen dissenyadors professionals, industrials, grans empreses publicitàries i de retolació. En la seva 14a edició, els Letra Roland han concedit vint guardons que corresponen a una de les vint-i-tres categories que de què consta el Premi. De tots els que hi competien, l'escola Arsenal ha estat l'única que s'ha endut més d'un premi i, a més, en dues de les categories més rellevants. El jurat els ha atorgat a l'escola municipal d'art de Vilafranca per la qualitat, creativitat, execució tècnica, funcionalitat i capacitat de comunicació.
Façana de La Pelegrina
La intervenció gràfica per a mercat de La Pelegrina ja va ser mereixedor d'un altre premi de prestigi, el Premio Marca Digital–Graphispack 2013 a la millor impressió industrial. El projecte per a la façana de La Pelegrina va ser un encàrrec del Patronat de Comerç i Turisme de l'Ajuntament de Vilafranca. L'escola Arsenal el va entomar des del mòdul Projectes de Gràfica Publicitària, coordinat per Eulàlia Barqué, Josep Maria Rosich i Sheila Gonzalez. La realització del disseny va ser obra dels alumnes Andrea Arroyo i Alberto Bravo.
L'autoria de la campanya gràfica per la inauguració de Joya Barcelona 2012, en canvi, es deu als alumnes Dani Jané, Àlex Moyano i Sandra Guerra. La seva proposta obeïa al projecte de col·laboració endegat entre Caves Nadal i Arsenal, anomenat JOIA D.O., que va implicar els departaments de Joieria i Disseny Gràfic de l'Escola, i que tant van celebrar els responsables de la Fira de Barcelona.
Premis a banda, val a dir que en el marc de la aplicació de la LOE (Llei Orgànica d'Educació) sobre els estudis de disseny gràfic, l'escola Arsenal ha estrenat enguany quatre nous cicles formatius: Assistència al producte Gràfic Imprès, assistència al producte Gràfic Interactiu -ambdós de grau mitjà; Gràfica Impresa i Gràfica Audiovisual -de Grau Superior. Arsenal és la única escola de Catalunya que imparteix una oferta formativa d'aquestes característiques.