Ja es pot demanar cita prèvia online per a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de la Casa de la Vila
27 de octubre de 2020L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Vilafranca atén la ciutadania amb cita prèvia a la planta baixa de la Casa de la Vila. Aquesta és una mesura que ja es va implantar arran de la primera onada de la pandèmia del Coronavirus–COVID-19 i que des de llavors ja s'ha instaurat com a mesura per oferir una millor qualitat de servei atenent la ciutadania sense cues ni esperes i alhora continuar complint amb les mesures anti-COVID-19 en aquesta segona onada de la pandèmia.
L'OAC és la finestra única per resoldre les qüestions relacionades amb l'Ajuntament. Per fer qualsevol tràmit, cal demanar cita prèvia de forma telemàtica al web www.vilafranca.cat/citaprevia, escollir quin tràmit es vol realitzar, triar dia i hora, emplenar les dades personals i fer la reservar.
L'horari d'atenció presencial de l'OAC amb cita prèvia és els matins de dilluns a divendres de 9 a 14h i les tardes de dilluns a dijous, de 16.30 a 19h. També es poden realitzar consultes a través del correu electrònic [email protected] o del telèfon 93 892 03 58.
L'Ajuntament recorda que es poden realitzar més de 200 tràmits de forma telemàtica, sense necessitat de ser atès a l'OAC, entrant a https://seu.vilafranca.cat i identificant-se amb l'idCAT mòbil, un identificador digital que el ciutadà pot donar d'alta de forma àgil i ràpida, en només dos minuts. La seu electrònica de l'Ajuntament té format responsiu i s'hi pot accedir des de qualsevol dispositiu electrònic.