El Servei Municipal de Consum informa sobre incidències amb la facturació de Vodafone
14 de juliol de 2008Al Servei Municipal de Consum de l'Ajuntament de Vilafranca s'estan rebent denúncies de ciutadans i ciutadanes que tenen contractat el servei de telefonia mòbil amb VODAFONE, els quals expliquen que a la factura del mes de juny apareixen nombroses trucades no realitzades a números que comencen per 697092xxx (les tres últimes xifres varien).
Segons informa VODAFONE telefònicament als clients afectats, la companyia ja té coneixement d'aquesta incidència i els ofereix la devolució de l'import cobrat indegudament.
El Servei Municipal de Consum recomana a tots els usuaris de VODAFONE que revisin la seva factura del mes de juny i que, en el cas que hagin resultat afectats per aquesta incidència, es posin en contacte amb el servei d'atenció al client de la companyia per fer una reclamació. En el supòsit que la incidència no se solucioni per aquesta via, poden demanar dia i hora per reclamar davant del Servei Municipal de Consum, trucant al tel. 938920358 (OAC).
Segons informa VODAFONE telefònicament als clients afectats, la companyia ja té coneixement d'aquesta incidència i els ofereix la devolució de l'import cobrat indegudament.
El Servei Municipal de Consum recomana a tots els usuaris de VODAFONE que revisin la seva factura del mes de juny i que, en el cas que hagin resultat afectats per aquesta incidència, es posin en contacte amb el servei d'atenció al client de la companyia per fer una reclamació. En el supòsit que la incidència no se solucioni per aquesta via, poden demanar dia i hora per reclamar davant del Servei Municipal de Consum, trucant al tel. 938920358 (OAC).